Monday, March 1, 2010

Terjah Korea.


Hello! Lame betol tak mengupdate. Tiap kali nak update, ade jer benda yg mengganggu fikiran dan situasi.

Sekarang di negara orang, Alhamdulillah... Sampai juga akhirnya.

Aku practical kat sini 4 bulan. Bulan 7 balik ler kot. Tapi, x start lagi pon prac nyer. Hari ni pun cuti kat sini. National Day. Maka, 3 hari dok berjalan je kami. Seronok larr.. =) Amik gambar pe sume. Esok nak gi buat Alien Card. Nanti senang nk gi naik bus. Kalau x, sekali naik bus, 1100 won = RM 3.30 tau. Ha, RapidKL pon x macam tu ok. hehe. Tapi, bagi aku barang2 1000 won kat sini la paling murah. Dan sgt cntik. Most baju aku usha mahal jugak. Maybe belum sale. Sabar ok. Aku pon tgh dok cr baju I LOVE KOREA. hehe.

Korang tahu aku nak sangat gi Jepun kan. Eh2, kat International House ni ada macam2 student. Org Jepun pon ada. Maka, rasa la cket mcm kat Jepun. LOL. Dan yg bestnye, tadi jmpe husband & wife Islam tinggal kat Daegu ni ha. Dorang kate, takat ni dorang je Muslim kat Uni Daegu. Dan kitorng la 12 org. Sedih kan? Pastu gi mkn mknn Korea. Thanks to husband kak Lidya belanje kitorg!

Depan ZARA kat Downtown.



PEace~

Etude House besar oh. Brg murah dr Msia punye Etude. B4 blk Msia nak beli. hehe =D

Haaa.. Gambar banyak dlm FB. Tengok sendri lah okai. Penat kot nk masuk byk2. Anyway, masa kat sini x jauh beza dgn Msia. Sejam awal. Pukul 7am da sgt terang kot. Macam kol 10am. wahahha. takot x?

Aku asyik makan je lar kat sini. Ingt nak diet. haha. Xpe2, pelan2 kot. Nnt da start prac x dapek nak makan dh. =D

kata pendek: Jumpe lagi okai! bubai!!!!!!!!!~



[++ So Good ++]

13 comments:

  1. zara murah ke sane? semoge berjumpe cepat dengan i luv korea. nakkkk. hohoh. eh aku nak keychain jugak taw. wahahaha

    ReplyDelete
  2. ZARA mahal je mcm biase. huhu.
    Okai. nnt aku belikan. Jgn isau. =)

    ReplyDelete
  3. khay

    nk fridge magnet korea!!!

    hehe

    ReplyDelete
  4. khay dear.waaah,sound great
    nk cari I LOVE KOREA??
    good idea.
    nak keychain satu huhuhu
    plish plish plish

    ReplyDelete
  5. ko balik meniaga key chain korea la mek :P

    ReplyDelete
  6. kena buat order nlist nih..haha..

    beli la moiustrizer tu... nt ko dah x cun sape susahhh..hehe

    ReplyDelete
  7. wani;

    Hahaha. keychain ade org nak beli ke mek??

    ain;

    hahaha. buat2. xckp duit bank in er. ak br beli td. =D

    ReplyDelete
  8. heheh tahniah2. smpai jugak ko ek. nk ole2!!!! hahahha

    khay sile cari jeremy boley x? ckp aku kemslm.

    ReplyDelete
  9. paani;

    tima kasih!! =) jeremy mane lak ni oi? passing gmbr lah weyh! ehehe

    ReplyDelete
  10. hooo besttt nyee...!!!
    sangat jeles ngan khay!
    ahahaa

    ReplyDelete
  11. seronoknya...jeles neh tgk gmbr2 d sana....ihihi

    ReplyDelete