Wednesday, February 24, 2010

Sesuatu.

Annyeonghaseyo!

Dah tak ada "moshi moshi" ni.

Oh2 ingat tak cerita excited nak bagitahu hari tu? Ok nak bagitahu la ni. ;)

Disebabkan beberapa hal teknikal yang x dapat dielakkan (oh penat nak ingat sejarah lama) dengan ini aku dan 5 orang member x dapat gi Jepun. Sila sedih semua. Tapi akhirnya setelah sebulan berjuang demi mendapatkan tempat dan kami masih gagal untuk jejakkan kaki ke Jepun, kitorang berpeluang tok ke Korea bersama lagi 6 pelajar. Maka = 12 orang. Ohh ramai! Meriah ape. hehe.

Mungkin ade hikmah xdapat ke Jepun yang sgt kuidamkan itu. Tapi xpe, satu hari nnt nak ke sana. Tunggu aku ye Jepun! =D Masih x lupa apa aku belajar sebulan dulu. Memories still remain in my heart. =) Sekarang tambahkan ilmu dengan Korean language pulak. Xda la expert. Cuba lagi la ye x.

Kepada kawan2 yang sungguh-fanatik-gila-kipas-susah-nak-mati-korea fans, jgn bersedihan. SuperJunior dtg Msia punya. Bagi aku jumpe mereka dl kat Korea ok. hehe. Hawt2 guy korang tu nnti aku carikan okai.

InsyaAllah, jika tiada aral melintang, 25 Feb 2010. 11.30pm. KLIA. Esok kalau x ada masalah nak gi amik visa dan setelkan pape patut.

Aku sangat berdebar. Tapi jiwa sungguh memberontak seronok.

Doakan kami semua selamat sampai di Daegu, Korea dan selamat pulang ke Malaysia okai..


kata pendek: Packing time! hehe. ;)




[++ So Good ++]

11 comments:

  1. waaa.. bestnya.. jeles2.. tp lg jeles kalo ko g jepun.. huhu..

    ReplyDelete
  2. wow!!!!
    selamat jalan !!!!
    musti best giler babeng kan....

    semoge selamat pegi n balik

    ReplyDelete
  3. semoga selamat sume nye!!! merinduimu..=D

    ReplyDelete
  4. gile best kot

    how long kat sana khay?

    ReplyDelete
  5. khay!selamat pergi dan selamat pulang!jgn lupe souvenir utk ak k?ko sumbat Rain tak pon gong yoo masuk luggage then nnt bg kat aku..wahahahha!! XD

    p/s: if ko g jepun..aku nak kirim Yamapi..(aku kipas susah mati Yamapi..ko ptt tau..haha~)

    ReplyDelete
  6. kamsahamida!!!
    hahahhaa

    kahy! lek loK!
    bwk balik buah tgn
    berape lame ko g sane?

    ReplyDelete
  7. aliaa;

    huwaaaa! aku pon nk ke Jepun!! ;(

    ieka;

    thanks bebeh!!!

    ain;

    okaiiii... ;) gonna miss u too!

    ReplyDelete
  8. qarl;

    4 motnhs, InsyaAllah.

    cikEpal;

    Baiksssssssssss~ hehe.

    ros;


    susa r nk sumbat Rain!! die besau. haha. Mayb x ke Jepun kot. Sebb Visa kacau lar.

    Paani;

    Huhu. Bank in duit la. hahaha...
    4 bulan, InsyaAllah... =)

    ReplyDelete
  9. mek..nnt updta blog slalu taw!
    kitorg nk taw pkmbgn ko kt sne..
    mkin kembang ke mkin kuncup..haha

    -amal-

    ReplyDelete
  10. hoho da sampai koreaa lak ko khay.
    best nye.
    bape bulan kat sana?

    ReplyDelete