Sunday, November 11, 2012

November.

Aku tweet:

"Bila lah nak habis bulan November ni.......". Haritu bulan Oktober pun benda sama aku tweet. Bukan sebab apa pun. Aku selalu rasakan yang awal bulan bergerak terlalu lambat. Hoh.


Dan bukan sebab aku banyak kerja yang membuatkan aku malas update blog. Alasan je semua tu. Idea tak keluar. Mungkin kalau aku travel, banyak cerita nak luahkan. Tapi takat doing the same thing everyday.... I guess there is nothing much to talk about.


Tweet pun dah jarang. Sebabnya, handphone kesayangan dah jahanam ditelan arus usia. Aku harus beli handphone baru. Tapi entah bila. Macam lah tak faham aku ni suka fikir sejuta kali sebelum membeli, kan? Mak aku kata tak payah bazir duit. Tetttt.


Seperkara lagi. Aku nak melancong lagi. I guess its my new hobby. Teruja nak pergi semua tempat. Harapannya, bakal laki pun suka berjalan. Amin.


Okay lah. Bye.






[++ So Good ++]

No comments:

Post a Comment