Friday, March 12, 2010

Opparel Saranghae

Oppa kat Korea ni (yang aku kenal la) sangat laaa baik. Aku risau tengok dorang baik sangat. Eh, orang baik pon salah ke? Kalao jahat komplen, baik komplen. Lngsung tak bersyukur. Chet.


Time aku first week buat research kat sini, rasa macam aku & member sorang lagi ni macam bunga yang mekar tumbuh disebalik kumbang2 hensem + gentleman gitu. Ok, propa.

Faculty ni memang sedikit saja perempuan ok. Whole batch ada 3 orang je. Adoi x adoi? Sbb tu byk lelaki sajer kat tmpat aku bekerja ni. So mungkin jugak disebabkan kami foreigner, dorang macam jaga kami sangat lahhhhh baiksssssssssss. Which, I like. haha.

Kalau naik kereta dengan oppa gi makan.. Siap bukak kereta tau! Kao ada nak bukak kereta tok aku? Xde ok.

Nak hisap rokok pon mintak kebenaran. Kao ada mintak permission kat aku ke?



Hari2 lunch dibelanja makan. Kao nak belanja aku makan hari2?? Duhh~

Time aku beriyer nak makan berdua je dgn member aku, kemain risau dorang ni. Nak jugak kitorang makan bersama mereka. heheh.

First week siap hantar balik asrama. Kao ada nak hantar aku balik rumah kat Subang Jaya tu?

Kalao aku tak pakai payung time hujan sebab payung pon aku xda, sini mahal tak la macam Watson RM10 boleh dapat tu, dorang offer payung dorang. Jalan kat kedai depan 3 minit pon nak suruh aku pakai payung. Hehe.


Time aku tanya tempat nak gi shopping or jalan2, dorang siap call kawan tanya arah masa tu jugak. Print kan map lagi ok!


Kawan aku laptop dia buat hal, siap belikan soundcard (tp kwn ak byar kan la) dalam internet. Hantar laptop dia pergi service lagi bebeh!


Semalam aku sampai tempat kerja.. Banyak gilak snacks atas meja. Dorang suruh kitorang makan. Ok, dah habis pon. ;)


Time lepas lunch dengan oppa around 1pm, mesti oppa tanya, "Do you want to pray right now?". Sebab awal2 dulu, p
as makan kitorng g solat. hehe. Dia pulak ingatkan kami.





Haaaaa.. suka x suka??????????????





Meh la datang Korea. ;)








[++ So Good ++]

11 comments:

  1. baek sangatttttttt.. x penah jumpa org camni. sribu kali baek baek baekkkk...... pastu respect kat agama.

    maybe korang bunga je yg ada..hehe

    ReplyDelete
  2. ho ho ho

    pndai plak die hengatkan psl solat kan

    ReplyDelete
  3. ain;

    Told yaaaa!!! aah, dorng sgt respect agama ok. bukan maybe, mmg pon. haha. LOL

    Qarl;

    yerp! bagus. =)

    ReplyDelete
  4. gila gentlemen!!
    klu ak da cair da mcm salji yg cair kene matahari :)

    ReplyDelete
  5. wani;

    sangat kan mek!!!! salji cair kene matahari x cntik. mcm lumpur nnt. hehe.

    aliaa;

    nak ke? mai sini. hehe

    ReplyDelete
  6. hooo bestnyee....!!
    korean guys mmg gentle lah.
    dah la cute..
    no wonder lah ramai minat.

    khay ko x mo bawak balik sorang ke korean guys tu.
    hahhaha:p

    ReplyDelete
  7. weiiiiiiiiiiiiiii
    sgt baik okayyyyhhh.
    aku pon nak sorang T_________T

    ReplyDelete
  8. ejaa;

    haha. aku xmau la bwk blk sorang. nnt culture shock plak. heheh

    paani;

    xboley2. haha.

    ReplyDelete
  9. waaa khay..lma xdtg blog khay...kt korea eh..nak itot...he2...

    ReplyDelete
  10. ila;

    tuh la ila. lama x jenguk sini erk.. da smpi korea pon. hehe.

    ReplyDelete