Sunday, May 15, 2011

Terkenang-kenang.

Hi!

Kita dah habis belajar la! ^^

Tapi kena tengok result dulu ni. Eh takotkan diri sendiri pulak. Tawakal je la kan, dah buat yang terbaik waktu exam hari tu.

Alhamdulillah, peristiwa 13 Mei pun dah lepas. Final Year Project Presentation setel sudah, dinner setel sudah dan segala apa yang perlu buat hari tu semua setel la. Seronok sangat.

Tapi nya, ada lagi kena buat. Hard cover thesis aku. Ok, ni Isnin baru nak pergi buat. Kena jugak siapkan kalau tak bila aku nak hantar kat pejabat fakulti aku tuuuu? Burr.

Oklah, ni event pada 13 Mei :-

FYP Presentation. Day two.

Menunggu panel dengan penuh sabar.
Kol 12 baru sampai panel aku. Time tu otak dah gelong dahhh...
Orang ramai dah balik kot..
Sobs.

Lepas Jumaat tu siap2 amik hadiah untuk dinner malam hari.
Penuh gila hadiah uiii...
Seat depan, belakang beserta bonet.
Tapi satu pun aku tak menang. Sobs.
Takpe, kita anggap takde rezeki. Hehe.


Lepas tu pergi Intekma tengok apa2 patut.
Ni swimming pool la opkos. Tapi takde la aku tengok swimming pool je.

Siap sudah. Simple saje.
Terharu aku tengok benda ni.
Usaha gigih kot ni dah ar tak reti guna adobe.
Tapi aku tau aku kental. Lol.
Sorry la kalau tak cantik ek kawan2.


Kau orang tak tahu betapa rushing nya aku balik dari Intekma terus pergi rumah Khal. Siap-siap, akhirnya lambat jugak sampai kat Intekma nak daftar mereka semua. Perempuan kan. Burr. Alasan.

Khal, thanks banyak2 weyyy. Segala pengorbananmu ku hargai. Kelakar betul time tengah siap-siap ni. Hahaha...


Ni sape ni?

Rakan seperjuangan, Abi Hedil. Dia suruh amik gambar sumbat dalam FB. Tapi aku up sikit ah masuk dalam blog. Hahah


Gambar lain aku update Facebook la nanti. Malas pulak nak mengupload bagai ni. Huhu.


Event ni pulak pada 14 Mei:-

Malam Titian Perpisahan budak2 kursus aku. Sedapnya makanan, kerang bakar ai mengidam dari dulu baru dapat tak leh bla btol.




Mari makannnnn!!

Karok time!
Harusla aku nyanyi walau suara aku tak sesedap artis.
Haha.

Dengan Tikah.



Bila lagi tah dapat jumpa member-member aku ni kan. Empat tahun yang dianggap lama tu rupanya sekejap je. Tak percaya kot. Lepas ni nak tengok wayang tak dapat guna student card la ek? Wahahaha. No student price anymore. Adult all the time laaaa... Hahah.


Sesape yang dah habis tu, alhamdulillah, tahniah aku ucapkan.

Lepas ni misi mencari kerja, jangan menganggur je duduk rumah makan tidur makan tidur apa kau ingat duit turun depan mata ke lepas bangun tidur?


Ok bai.



[++ So Good ++]

3 comments:

  1. weh aku rindu student's life aku!

    ReplyDelete
  2. wani;

    sama laaaaaa!! rindu kesibukkan buat esaimen. hihi.

    paaani;

    thanks mekk!

    ReplyDelete