Friday, May 27, 2011

Saya tak kisah saya dah 23.

Age is just a number.


Walaupun terfikir-fikir jugak macam baru hari tu je 17. Tiba-tiba dah 23. Eh?

Tak kisahlah, yang penting umur 23 ni diharapnya bakal menjadi lebih matang dan fikiran kearah kedewasaan dan juga kena fikir banyak tentang masa hadapan, akhir sekali kena simpan duit agar boleh kahwin. Eh?


Kakak aku janji nak bagi kek. TAK BAGI PUN. Chis betul. Dia ingat birthday aku 5 kali kot setahun. Kalau macam tu, setahun je umur aku dah 28. Amboi.


Ingat tak wishlist birthday aku? Baca sendiri lah kat entry ni : Wishlist. Pendek je kot, tak panjang entry. Mak aku dah berkira2 dah tu nak bagi oven. Haa.. Kalau dapat leh buat biskut raya dan kek hari jadi sendiri (sedih). Haha. Kad pengenalan baru pun nak buat. Tapi bila entah nak pergi. Ok2 next week, lepas event berjalan-jalan selesai. Hehe.


Apa-apa pun, terima kasih semua yang wish banyak2, call banyak2, sms banyak2, twitter banyak2, fb banyak2. I love you all! =) Nanti ada duit lebey belanja aku makan ok? Haha..


Ok lah semua. Tkde gambar plak nak share dengan korng.

Babai!


[++ So Good ++]

No comments:

Post a Comment