Saturday, May 7, 2011

7 Eleven.

Eh semangat pulak nak update blog lagi.

Nak cerita sesuatu laa..

Tempat: 7 Eleven, Taipan USJ.
Masa: Malam hari.

Situasi:

Khay: Bang, nak Celcom RM10.

Encik 7E: Celcom?

Khay: Aah.

Encik 7E: Celcom tu apa kak?

Khay: Celcom la. RM10.

Encik 7E: Kejap ek. Din! Celcom tu apa haa???!!

Din sebagai pekerja 7E yang tengah buat apa tah kat stor belakang.

Din: Topup la!

Aku dah macam, "Eh, budak ni takkan tak tau kot".


Encik 7E: Ohhhh.... topup keee.... Sorry la kak, saya dari kampung. Saya tak tau Celcom tu apa.

Khay: Haaa... takpe2..

Aku dah tersengih2 dah time ni. Burrr...

Encik 7E: Sorry ek kak. Akak jangan la sumpah seranah saya pulak. Kang akak kuar kedai, akak marah2 saya ke, sumpah2 saya ke.

Khay: Eh, takdelahhh...


Hahahaha lawak betul budak tu. Adoiyaiii.. Cerita kat member2, semua bantai gelak.

Ke aku yang salah sebut ni?? Haha.

Korang faham tak apa aku cuba sampaikan ni.

Kalau tak faham, meh call aku.

Haha..

K bai.


[++ So Good ++]

No comments:

Post a Comment