Saturday, April 23, 2011

Nak final dahhh...

Hi!!


Minggu ni dah nak mula exam. Tak study pun lagi. Ada ke member suruh aku study dulu. T.T. Epp, abes tu dorang bila plak nak study?

First paper, 28th Apr, Entrepreneurship. Haa, jangan salah faham. Aku bukan student bisness okay. Subjek sampingan je ni. Kata nak jadi Entrepreneur satu hari nanti. Tehee. Tapi subjek ni menghafal. Adoi. >.<

Lepas tu, Thermal pulak. 3 Mei. Ni memang kira-kira. Tak boleh nak cakap apalah, lecturer pun suruh study subjek ni lebey. Carry mark ak berapa je laa. Sobsss. Ok, kental.

Eh tapi 29 Apr ada concert Maroon 5. Jengjeng. Ada orang nak belanja kitew laaa.. :) (wait and see) burr.

#Edited#

Me with Sha @ Pak Li.


Sedih tak kereta ku?




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. paani;

    ak x langgar pape... xtau la ape yg langgar. sobsss


    sarah;

    thanks rakan!

    ReplyDelete