Saturday, August 14, 2010

Penat ni faham tak?

Arghh! Tensen gila bila bilik aku bersepah sampai aku tak tahu nak tidur mana. Chet. Ni semua gara2 almari bilik aku yang dah overload. Jahnam jadinya bilik aku tu. Oh, jangan salahkan baju aku yang banyak sebab perempuan hari2 bila nak keluar akan cakap, "Aku nak pakai baju ape hari ni?" Walaupon banyak gila baju dalam almari leh pakai mengada betul.

Tak payah kot nak tunjuk gambar kan.

Minggu ni penuh sibuk sampai aku rasa betul2 penat. Lagi hari Rabu lepas.
Fuuuh~ Kemain hebat penangan sibuk aku tu.
Bukan itu saja, tahap klimaks sibuk aku macam PM tiba bila hari Khamis.
Satu hari aku berjalan kehulu kehilir. Betul2 letih dan panas nya mak aihh, jangan cakap lah..

Ok, sabar.


Aktiviti di hari Khamis pagi. Industrial Visit. Jam 10 am - 1pm. Burrr~


Aktiviti di hari Jumaat tengah hari. Amik gambar. Haha. No lah. Buat grinding time ni. Cantik tak UiTM Shah Alam dari fac aku? Tehehe.


Maka hari ni aku nak makan ayam percik, karipap, char kuey teow, popia goreng, kek coklat, roti john, murtabak, air soya, air tebu.Tu semua tipu. Gila ke nak aku gemuk ke ape?



Pucatnya muka aku. T__T


Jumaat masa berbuka. Makan dekat cafe fakulti ajo. Sebab kelas habis pukul 7 lepas tu hujan. Apa2 pon, alhamdulillah dapat makanan even dah pukul 7.20pm time tu.




Ok bye. Selamat berbuka! Dan berpuasa. Hehe.



[++ So Good ++]

8 comments:

  1. hee..ko pon bz jgak ye?mkn jgn lupe..ecece..ak nasihat org plak..hee

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa khay,
    bese la tu makin lama makin busy,
    jadi dak kecik best,
    sahur, main sampai petang, buka.
    kalau tak larat buke je tgh hari,
    x pun tdo.

    oh sungguh seronok. haha

    ReplyDelete
  3. banyak nye ko nak beli. hahaha.
    ko jangan membzir...tu amalan sape??? huhu
    aku pernah tau 1st day pose ritu nak tu nak ni..
    last2 x habis. sengal tol.huhu.
    skang aku tau dah, kalo nk bukak pose tu x yah la beli byk2..x kan habis punya. sekadar cukup sudah kan kan :D:DS

    ReplyDelete
  4. fatt;

    aah kau tu jage elok2 mkn tau! hehe

    daud;

    boleh x kite kembali ke zmn budak semula??? xpyh pk mslh ape sume. huhu. samat pose juge!

    ejaa;

    mkn bia berpada2 jgn mmbazir. ecehh.

    ReplyDelete
  5. kenape xletak gmbr mknn?? ko kn suke tarok. ehehehhehe

    ReplyDelete
  6. paani;

    sik ltk gmbr mknn je nnt. susah leee...

    terliur semua org time pose2. harhar

    ReplyDelete
  7. ah! apsal ak bolat?
    cait!
    nk jadi anorexic la cmnih, hoih

    ReplyDelete
  8. hahaha
    mne de bolat mekkk..

    jgn anerox weyyy takot ai

    ReplyDelete