Wednesday, August 12, 2009

Ingin Bertanya.

Hanya ingin tahu.

Korang pakai ke topeng gi kelas or mane2 yg public area?

Saya takot dengan H1N1.
Serius.
Ramai dah rakyat Malaysia yang meninggal.
Kalao saya demam atau batuk atau seseme atau ape2 sakit ke,
terase diri ini bahaya pade org ramai.
Takot kamu dijangkiti juge.

Tapi, alhamdulillah, takat ni saya sihat.


Mari jaga kesihatan.

[++ So Good ++]

10 comments:

  1. esok nak pki kelas tyme naek bus...
    sgt takott~

    ReplyDelete
  2. karl: uik, apsal kfc? haha..

    wani: yerp, lgkh jage2 ni. dlm bus pon bhye. ramai org!

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaa...ila xpkai pn..hahha..tp kt uia da ramai pkai tau..uia xmooo bg cuti..uwawwawaw

    ReplyDelete
  4. ila: khay pon x pakai.. adeh.~

    ale, xpyh cuti lah..bek menjalani kelas seperti biase. huhu

    ReplyDelete
  5. aku pon tak pakai... sesak nafas je..

    weh ko ade dgr rumors tak pasal uitm akan di tutop satu sem sbb H1N1???

    aaaa... aku tak mau extend...

    ReplyDelete
  6. weiiiii aku pun rse nk pakeiiiii~!
    tatottt..

    ReplyDelete
  7. khal: ko x pkai ek? huhu...dgr jugak. tp, xbtol tuh.. xpyh la extend., nnt ak lmbt grad.. huwaa~

    paani: haa, g pakai. selamat cket.

    ReplyDelete
  8. ihiihk..skrg ila da pakai tau..coz takott..uwawwawawwa...

    ReplyDelete
  9. ila da pakai ek.. wahwah.

    bgus2.. mencegah lebih baik!

    ReplyDelete