Friday, November 4, 2011

Konvokesyen UiTM ke-75 2011!


Hai!!

Eh tengok tajuk atas pun dah tahu apa kan? Saya sungguh teruja pagi 31 Oktober 2011. Pukul 7.30 pagi patut dah sampai Dewan Agong Tuanku Canselor, UiTM Shah Alam. Tapi sebagai orang yang tinggal berdekatan dengan Shah Alam dan pengalaman masa dulu yang selalu gerak lambat ke kelas....akhirnya... AKU SAMPAI LAMBAT. Pukul 8.20 pagi baru sampai. Dah menggelabah. Sebabnya jubah tak reti pakai. Sedih tak? Mesej member semua dah masuk dewan. Sobs. Sebaik bila sampai ada member yang sampai lambat jugak, so mereka lah yang pakaikan jubah ku segala bagai tu ha.



Ni semua geng lambat wa. Hahah. :)

Jadi, masuk dewan dengan penuh excited sekali, menunggu giliran lah aku yang ke 341 daripada 1298 graduan pada hari tersebut. Aku dah bajet, 30 saat je atas stage, so kasut dan baju semua tak payah gedik nak beli baru. Baik simpan buat makan. Betul tak?


Aku ke sapa la yang tengah serabai ni.

Faham tak sungguh kerisauan masa nak ambil sijil daripada Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar (nama ku Google). Risau gila kalau jatuh atas stage dah la pakai wedges and anything might happen on the stage kan. Yelah, aku biasa pakai flat je lah. Gagah pulak nak pakai heels kan. DAN AKU TAK JATUH! Hiks. Lepas dapat sijil, I grab my handphone, and tweeted:

Super awesome kan I tak jatuh? LOL.

Anyhow, I met my friends and they were all gorgeous dan kacak belaka! Tapi tak sempat jumpa semua. Tah kemana mereka. Dan manusia sungguh ramai. Sobs. 







Well, I'm so proud of myself! After 4 years of onak duri, failed sana sini, tests, exams, staying up late, dimarahi, ditegur, nangis, gembira dan paling penting..... hardcore Final Year Project, I MADE IT! Woohooo! Like seriously, I MADE IT weyy! Hiks. So happy!



Dalam ni kosong jer la. Konon je ni.


Jyeah!


Mama heee

Dan tahniah juga kepada semua kawan-kawan kerana berjaya menghabiskan sesi pembelajaran anda!! Alhamdulillah. Suka tak suka tak???! =) Kamu patut bangga dengan diri kamu tau. Hehe.

Okay lah. Thats all till now...

Babai.


Certain pics taken from Lin's FB.

[++ So Good ++]

3 comments:

  1. hehehe seb bek tak jatuh! aku pun jenuh control2.tp aku mmg xboleh heels. no! xseimbang berat bdn aku nti! hahaha.

    btw congratz mekkk!! :D

    ReplyDelete
  2. haha. xmau ak pakai heels noks! Takot ak..

    Thank you Paani!

    ReplyDelete
  3. aku setuju 30 saat atas stage takyah beli baju kasut baru segala. makan lagi besttttt hoho. tahniah weyyy seronoknye tengok ko dah grad.

    ReplyDelete