Monday, April 30, 2012

Random


Hai! 

Ini betul2 sebulan sekali update belog.

Hari ni 30hb April. Cuti! sebab company nak bagi aku cuti, so aku cuti lah! ;) Jadinya, esok 1 Mei. First time bergelar pekerja ni jadi akan menyambut Labour Day lah esok. Takdelah 'menyambut' sangat. Gediks nau nak buat party party ni. Just bersyukur yang kita dah bekerja dan ada duit sikit nak tampung itu ini. Alhamdulillah. 

Itulah kata cuti kan, tapinya takde pulak keluar rumah. Aku kat rumah ni ha dok melangut baca belog. Lepas tu fikir, belog aku bila entah nak update kan! Teruk bebeno. 

Lepas tu! Esok adalah Mei! I love this month! Teheeeee.. 

But yes, time flies kan? Ada benda masih wujud lagi dalam ingatan aku sampai hari ini. Dan ia adalah sedih. Hoping to forget about it.

Hey May, please be good!




[++ So Good ++]

2 comments: