Saturday, December 31, 2011

2011 - Its a wrap!

Hai! Its New Year's Eve 2011!

Aku pun dok search entry 31 December 2010 dan 1 January 2011. Sebaik takde azam tahun baru. Kalau tak, wajib update kot whether berjaya atau gagal! Jadi tahun ini, aku mahu buat azam tahun baru lah. Tapi rasanya, elok lah pada 1 Januari 2012 aku update yer. Tak feel lah wey azam 31 Disember 2011. Betoi tak? Haha.

Pada waktu ini, tahun lepas aku ade kat Singapore ni berjimba jimba bersama keluarga. Tapi pukul 11pm dah tidur sebab penat jalan satu hari dow kat sana. Jadi, aku memang tak celebrate new year pon. Tak pernah pun celebrate. Weyh jalan sesak kot! Kau tengok tv kat i-City tu. Mentang2 free parking malam NY, semua orang nak pergi sana. Baik kau tidur kat rumah tau tak! Haha. Confirm malam ni ade bunga api lotup lotup. Tidur pun tak tenang. Pff.

Jadinya, tahun 2011 ni penuh dengan bermacam-macam! One of it, aku dah jadi salah seorang graduan UiTM! So proud of myself. And I also got a job! +1. Walaupun probation period lagi, demi masa depan nak kahwin (HOI PERASAN) ku gagahi jua kerja tau! Mana nak kumpul duit noks? Ingat turun dari langit, petik dari daun pokok? 

Malas pulak nak recall everything tahun 2011 ni. Burr.


Okaylah. Asal aku update last entry tahun 2011 ni yee..

Jumpa esok 2012! :)


Babai!




[++ So Good ++]

2 comments: