Thursday, September 9, 2010

Hari Raya hari Jumaat, jom balik kampung.

Jumaat raya, alhamdulillah..

Sebulan dah puasa kan? Cepat masa berlalu.

Cik mek blogger ni nak wish kat anda semua yang sudi membaca blog ni (sob sob terharu),

Selamat Hari Raya Aidilfitri




Siti Khairiyah Zulkifli minta ampun salah silap. Halalkan makan minum (ada pulak aku makan kan), terlanjur kata, tersilap tatabahasa, grammar bagai.

Hadiah tok korang, rasakan sakit mata baca blog aku kali ni sempena raya.

Sakit mata takkkkkkk?? Background hijau kot. Sakit mata aku.
Kata raya. heheh.

Yang memandu, bawaklah elok-elok. Ingat lah orang tersayang, I love u all tau. Eceyhh. Kontroversi ajo.

Raya tahun ni, kat Subang ajo. Tak balik Nogori kot. Masak semua sini lah. Kecuali lemang ke dodol ke tak de la nyompek den nak buek.

Papopon, selamatlah semua ye.

Makan beringat-ingat! ^^

Gambar di atas hasil karya Encik Lan kita. Sila beri clap-clap sama dia. Dia hantar ni kat e-mail tau. Hebat tak, hebat tak?? ^^ Thanks Lan. Selamat hari raya pada kau okai!

Assalamualaikum.


[++ So Good ++]

7 comments:

  1. camat hari raya khay....ampun n maaf di pinta~~

    ReplyDelete
  2. ewahhh2.....
    kutok design aku nihhh...
    sakit matoo lahh...
    bia annn...bia sampai butoo mato eaaa...

    ReplyDelete
  3. slmt hr rye maaf zhir btin khay!! :D

    ReplyDelete
  4. ila;

    selamat!

    hamzah ian;
    yay raya!!

    lan;
    kau dah salah faham ni... aku cakap, background page aku yg hijau ar. bukan kau punya tuuu. adoi~~

    ros;

    selamat mek!!

    ReplyDelete
  5. selamat hari raye khay!!
    maaf zahir batin ye!!! hihihi

    ReplyDelete