Wednesday, August 17, 2011

Majlis Berbuka Puasa.

Assalamualaikum!

Lama takde entry bergambar. Disebabkan ada event, mari update belog! Weehooo..

13 Ogos 2011, bertempat di Kelab Golf Resort Seri Selangor, Damansara company tempat aku kerja buat event berbuka puasa. Makan free terima kasih Dato' & Datin. Eceh.

Dan dan dan.. Aku jadi emcee oi! Tak pernah2 seumur hidup jadi emcee. Rasa berdebar betul time tu. Tapi aku kan tenang, so tenang je lah. Haha. Tapi takdela aku jadi emcee sorang2 okay. Bersama Fatin, budak Account. Hehe. Alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun kelam kibut sikit awal2 tu.

Nah lah tengok gambar! Ade yang aku cedok kat orang juga. :)



Takpayah rajin sangat cari aku.


Ni Amal.

Production Department :)

Satu kali lagi!


Najwa! Alololo.

Bersama Dato' Shakir (tengah).

Bersama Datin Ani Mawar (tengah).

Vogue kan!



Gambar aku emcee-ing nan ado la.. Hahaha.


Ni je satu. lol. Sebelah tu tengah baca nombor bertuah.


Oklah bai!.








[++ So Good ++]

1 comment: